Mobile Vikings - subskrybcja
Technologia

Mobile Vikings w subskrypcji

Wprowadzenie oferty Chill ON opartej na subskrypcji to kolejny krok w ewolucji wirtualnego operatora komórkowego Mobile Vikings Polska. Pierwszym krokiem, jaki podjęliśmy, było gruntowne przebudowanie aplikacji mobilnej Viking App. W efekcie klienci otrzymali do dyspozycji wygodne narzędzie do kontroli stanu rachunku i zarządzania kontem – mówi Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings Polska.

Mobile Vikings w subskrypcji

Oferta „Chill ON” jest dostępna w formie miesięcznej subskrypcji za 25 zł. W jej ramach klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych. Użytkownicy otrzymują również na start bonus w wysokości 10 zł do wykorzystania na dodatkowe usługi takie jak: roaming, połączenia międzynarodowe czy SMSy premium. Korzystanie z nich ułatwi inteligentny portfel – pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku wyposażone w opcję automatycznego uzupełnienia środków.

Już trzy lata temu jako pierwszy gracz na rynku udostępniliśmy klientom rozwiązanie nazwane przez nas „autodoładowaniem”, które do realizacji comiesięcznych  doładowań bez wysiłku użytkownika  wykorzystuje jego kartę płatniczą. Dziś korzysta z niego aktywnie blisko 50 proc. Vikingów. Inteligenty portfel jest kolejnym krokiem ułatwiającym doładowanie konta i stanowi integralny element oferty Chill ON. Jest to ważny wyróżnik naszej oferty, który będziemy sukcesywnie rozbudowywać, dodając do niego nowe usługi – wyjaśnia Frank Bekkers.

Pracując nad parametrami Chill ON kierowaliśmy się faktycznym użyciem usług przez naszych klientów. 97 proc. Vikingów zużywa mniej niż 20 GB miesięcznie – dodaje Frank Bekkers.

Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni Vikingowie i którą będą chcieli polecić swoim znajomym, korzystając przy tym z benefitów naszego programu member get member – podsumowuje.

Mobile Vikings zadebiutował na polskim rynku pod koniec 2013 r. Firma systematycznie umacnia swoją pozycję w segmencie MVNO wdrażając innowacyjne usługi i rozwiązania nieobecne do tej pory na rynku. Znakiem rozpoznawczym Mobile Vikings są proste zasady i wysoka jakość usług, które pozwoliły firmie zbudować społeczność blisko 50 tys. lojalnych użytkowników i osiągnąć jedną z najniższych wartości wskaźnika odejść z ofert prepaid na polskim rynku.

Dodaj komentarz

Back To Top