Język robotów
Technologia

Język robotów w nowej identyfikacji wizualnej Transcom

Transcom zmienił identyfikację wizualną, w której podkreśla połączenie nowych technologii i talentu ludzi.
Odświeżone zostały: szata graficzna, kolorystyka i logo, a całość uzupełnia hasło przewodnie brandingu – „smarter people experiences”. Nowy design jest stosowany we wszystkich materiałach korporacyjnych, w social mediach oraz na stronie internetowej.  Jest konsekwencją zmian organizacyjno-strukturalnych, które przeszła firma i jej rozwoju technologicznego.

Nowej identyfikacja wizualna Transcom

„Passionate about creating smarter people experiences everyday”, to rozszerzenie hasła związanego z identyfikacją wizualną. Wyraża wartości, które wyznaczają kierunek działań i komunikacji Transcomu. Oznacza przejawianą przez firmę ciągłą pasję do tworzenia jeszcze lepszych i inteligentniejszych doświadczeń każdego dnia. Zgodnie z nowym podejściem organizacji, doświadczenia te nie dotyczą już wyłącznie klientów, konsumentów albo pracowników, ale wszystkich tych grup, czyli ludzi w ogóle.

Nasze nowa wartość korporacyjna pokazuje, że w skali globalnej przeszliśmy szereg zmian i przekształciliśmy Transcom w firmę jeszcze bardziej innowacyjną i zorientowaną na ludzi. Emanacją tego hasła jest zarówno pasja pracowników, nasze podejście do nich, jak i mocne skoncentrowanie na potrzebach konsumentów. Ponadto wprowadziliśmy do oferty nowe rozwiązania technologiczne bazujące na sztucznej inteligencji, takie jak Virtual Agents, Robotic Process Automation czy analizy konwersacyjne. Dzięki nim możemy jeszcze lepiej wspierać klientów. Odświeżona identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem nowego języka komunikacji Transcom i przypieczętowaniem zmian, które przeszliśmy – mówi Grzegorz Baran z Transcom

Szablon graficzny

Nowy system jest bardzo nowoczesny i odzwierciedla wizję firmy poprzez zestaw znaków graficznych. Podstawowym elementem są geometryczne wzory – głównie koła i prostokąty – które mają obrazować język maszyn. We wszystkich materiałach i komunikatach firmy jest on łączony z hasłami oraz zdjęciami ludzi komunikujących się ze sobą, wchodzących w interakcje w rzeczywistych sytuacjach i naturalnym świetle. W ten sposób nowa tożsamość wizualna Transcom ma symbolizować misję firmy, czyli łączenia inteligentnej technologii z pasją i talentem ludzi.

Logo

Logotyp, choć pozostał bardzo podobny do poprzedniego, ma zaktualizowaną formę i kolory. Uzupełnia go nowy symbol „T:”, który może być stosowany dodatkowo, jako skrócona wersja w sytuacjach, gdy przestrzeń na grafikę jest ograniczona., np. w social mediach czy prezentacjach.

Kolorystyka

Paleta barw to połączenie eleganckich i żywych kolorów, które pozwalają uzyskać zrównoważony, a jednocześnie dynamiczny wygląd. Dodatkowe, jaśniejsze odcienie każdego koloru pozwalaj na wiele różnych zastosowań i modelowanie stylem grafiki.

Dodaj komentarz

Back To Top